Procedure “Kort bezoek”

RegistrerenInloggen

Bekijk 4 berichten - 1 door middel van 4 (van 4 totaal)
  • Auteur
    Berichten
  • #1347

    Als een bezoeker zegt: "Ik zal maar een kort bezoek brengen aan de boerderij", kunt u uw procedure dan aanpassen? Hoe ga je verder?

    #1451
    Mattias Delpont
    Deelnemer

    Een kort bezoek is nog steeds een bezoek met besmettingsgevaar. Heeft u ervaring met boeren/bezoekers die de bioveiligheidsregels van hygiënesluizen niet respecteren vanwege een kort bezoek?

    #1452
    Mattias Delpont
    Deelnemer

    Als het bezoek alleen bedoeld is om een ​​korte blik in de stal te werpen, controleer dan de administratie / watertank / verlichting van de boerderij, (1) ze hoeven misschien niet eens de stal in, en een raam op de deur zou de truc kunnen zijn ( 2) of "gemakkelijk aan te brengen" (geen gebruik van handen nodig) tuinklompen kunnen de tijd die nodig is voor het verwisselen van laarzen verkorten. Net zoals wanneer u de tijd die nodig is om uw pantoffels aan te trekken wilt verminderen!

    #1488

    Ik denk dat het veel zegt over het bewustzijn van hygiëne wanneer een bezoeker zegt "ik heb maar een kort bezoek", wat impliceert dat hij het niet nodig vindt om de volledige procedure te doen

Bekijk 4 berichten - 1 door middel van 4 (van 4 totaal)
  • Het forum 'Hygiënesluis: lukt het je echt om een ​​pluimveestal/boerderij goed te betreden of te verlaten?' is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.