Hygiëne slot

RegistrerenInloggen

Bekijk 3 berichten - 1 door middel van 3 (van 3 totaal)
  • Auteur
    Berichten
  • #1396
    PabloCG
    Deelnemer

    Wat is de beste manier om een ​​goedkoop hygiëneslot te ontwerpen zonder veel investering en gebruiksvriendelijk?

    #1441
    Mattias Delpont
    Deelnemer

    Ik geloof dat het antwoord op deze vraag echt afhangt van de vaardigheden van de boeren om zijn eigen gebouw/reparatie te maken, omdat het handwerk de prijzen kan verhogen.
    Het hangt ook af van reeds bestaande ruimtes of niet van een schuur.
    Het blijkt dat de hogere kosten voor het bouwen van een hygiënesluis verband houden met het installeren van een spoelbak (de spoelbak zelf + loodgieterskosten als er leidingen moeten worden toegevoegd).
    Sommige bedrijven bieden volledig uitgeruste "mobiele" hygiënesloten aan (ze kunnen voor een deur worden geplaatst) voor 2000-3000 euro. Ten slotte kan de uitrusting, afgezien van de gootsteen, erg goedkoop zijn (bank, haken aan de muren, afvalbak, …).
    Ik heb zelfs op sommige boerderijen hygiënesloten gezien die gemaakt zijn van gerecyclede tuinhutten.

    #1482
    PabloCG
    Deelnemer

    Bedankt!
    Ik zag de mobiele higiene-sluizen, het is een goed idee voor oude boerderijen.

Bekijk 3 berichten - 1 door middel van 3 (van 3 totaal)
  • Het forum 'Hygiënesluis: lukt het je echt om een ​​pluimveestal/boerderij goed te betreden of te verlaten?' is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.